6 Mayıs 2016 Cuma

5. ve 6. Hafta - İki Çizgi


5 Nisan 2016 Salı sabahı, testteki iki çizgi ile varlığını öğrendim. Aslında vücudumdaki değişikliklerden dolayı, bir şeylerin olduğunu hissediyordum. Fakat Pambığın bu kadar çabuk bizimle olmak isteyebileceğini de tahmin edemiyordum doğrusu. Emin olmak ve sevdiceğime sürpriz yapabilmek için, o gün kan testi yaptırdım. Kan testinde Beta HCG değerine bakıyorlar. Eğer 10'un üzerindeyse, hamileliğin varlığı belli olmuş oluyor. Benim sonucun 189 çıktı. Doktorumun da onaylaması ile gebeliğim kesinleşmiş oldu.

Bu haberi sevdiceğime verebilmek için ne yapabileceğimi düşündüm. Ufak bir yenidoğan patiği/ayakkabısı alıp not ekleyerek hediye etmek! İşten öğle arası için çıktım, Lefkoşa'daki bildiğim neredeyse bütün bebek mağazalarını dolaştım. Yok... Cinsiyetsiz bebek patiği yok. Hepsi ya pembe, ya mavi, ya tamamen erkek bebek için, ya da süslü püslü kız bebek için üretilmiş. Ama bizim Pambığın cinsiyeti daha belli değil ki? Tam ümidimi kesiyorken, bir mağazada çok hoşuma giden sade, beyaz, şirin bir patik buldum. Hem de zilli. Pambık ilk hareketlerini yaptığında çın çın ses çıkartacak :)


Patiği hemen satın aldım ve paketledim. İçine de bir not düştüm:

"Sevgili Babacığım, Daha Çok Miniğim. Benim İçin Dua Et De, Sağlıkla Geleyim..."

O gün yemeği eşimle dışarıda yedik. Hiç beklemediği anda, sana hediye aldım ki, diyerek uzattım. Açınca ve notu okuyunca ilk başta inanamadı.

-- Ne yani şimdi ben baba mı olacağım?

-- Eee... Yani, bana inanmadıysan bak kanıtı burada. (Test sonucunu uzattım.)

-- ?!?!?!?!


Sonrası mutlu, sonrası sevinçli, bulutların üstünde...



5. ve  6. Haftada Ben

En büyük problemim gaz sıkıntısı ve sık idrara çıkma. Ofiste resmen yarım saatte bir wc ye gitmem gerekiyor. Su içmek istiyorum, ağzım kuruyor, wc ye gitmem gerekecek diye korkuyorum :) Onun dışında kasıkta iğne gibi batma, belime vuran ağrılar, göğüslerde şişkinlik ve hassasiyet. Ama hiçbirisi dayanılmayacak gibi değil. Çok Şükür...
Kendime NOT:  Hamilelik serüvenime 1,74 boy, 64 kilo ile başlamış bulunmaktayım.

5. ve 6. Haftada Pambık

Pambık daha susam kadarmışsın. Beynin omuriliğin, sinirlerin ve omurgaların oluşmaya başlamış. Kalp ve dolaşım sistemin de oluşuyormuş. Ve daha sadece 6-8 mm kadarmışsın. İnsanın aklı ermiyor. Bir susam tanesinde bu kadar gelişmenin olabileceğine.


Bu Haftanın Sözü 

Çok yorgun hissediyorum, uykuya doyamıyorum.


İnşallah 9 ay boyunca takibimi yapacak olan doktoruma karar verme aşamasındayım. Haftaya randevum var. Herşey yolunda giderse, bakalım Pambığın kesesini görebilecek miyiz?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder